2013. november 16., szombat

Prológus..

A nevem Sophia Michell. 18 éves vagyok. Anyám még egészen kis koromban meghalt.Nem sokkal ezután apa egy új nőt vett feleségül.. A házasságuk nem tartott túl sokáig és mivel apa elég elfoglalt ember,stúdiós cég tulajdonos révén,ezért a mostohámhoz költöztem. Egy darabig még az esős Angliában maradtunk,de mikor 13 voltam, a napsütötte Floridába költöztünk. Nehezen,de sikerült beilleszkednem az iskolákba,amelyekbe a mostohám,Mary beíratott. Folyton iskolát kellett változtatnom Mary munkája miatt.. Meg természetesen folyton úton voltunk. Nem egyszer aludtunk el a buszon,a vonaton, a hajón vagy a repülőn a fáradságtól. Míg végül nem már Marynek is elege lett a sok iskolából,így hát magán tanuló lettem. Nem mondom,hogy rossz,csak rettentően unalmas egy idő után.. Unom,hogy a tanárokkal skypeolok,hogy át kell faxolni a dolgozataimat,hogy csak twitteren,skypeon,tumbrlon tudok beszélgetni a barátaimmal,már ha azok még..Már komolyan kezdett nagyon elegem lenni ! Már nagyon sokat ábrándoztam arról,hogy vajon hol van most apa,de Mary mindig kitalált valami kifogást,hogy miért nem érdemes megkeresnem őt...Egészen mostanáig..Kiterveltem egy csúcs szuper tervet,ami akár be is válhat ! 

~Tartsatok velem és keressük meg együtt a rég nem látott apámat ! Ez egy óriási kaland lesz ! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése