2013. december 15., vasárnap

Chapter 5.

Egész éjjel borzalmas álmok,fájdalmak gyötörtek.. Nagyon sokszor sikítva riadtam fel Harry mellett,aki csak csitított és közelebb húzott magához..de mindig újra felriadtam. Volt úgy,hogy 10 percen keresztül néztem meredten magam elé,vagy csak kapkodtam levegőért...Nagyon szörnyű volt,hiába maradt ott velem Harry..Egyszerűen,ha lehunytam a szemeim,rémálmot láttam,amelytől nem tudtam szabadulni..

                                 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

- ÁÁÁ!-sikítottam..sokadszorra. 
- Sophia..! Sophia itt vagyok ! Nincs semmi baj ! Csak egy álom volt !-csitított Harry,majd visszahúzott maga mellé az ágyba. 
- Egy rém álom..-tettem hozzá. 
- Hány óra van ?-kérdeztem.
- Nem tudom.. negyed 8 körül..-válaszolta Harry.
- Én már vissza nem alszom,az biztos !-jelentettem ki. Ezen Harry mosolygott egyet,majd átkarolta a derekam. 
- Attól még visszajöhetsz...-mondta. Vissza is feküdtem. Először a párnára tettem a fejem,de aztán közelebb húzott magához,így a fejem valahogy a mellkasára került.
- Köszönöm..!-mondtam.
- Ugyan mit ?-kérdezte.
- Hogy velem maradtál..hogy segítettél..elég borzalmas éjszaka volt ! Köszönöm,hogy velem virrasztottál,hogy...-befejeztem..volna a mondatot,de nem tudtam..





- Hát szívesen..-vigyorgott Harry. 
- Szz áu..!-szisszentem fel.
- Mi az ?
- A bordám..
Harry nem szólt semmit,csak kikelt az ágyból,majd eltűnt a szobából kiérve.. Ott maradtam egyedül egy nagy szobában.. Rossz érzés volt ez is..pedig nem voltam egyedül..mégis úgy éreztem..
Harry visszajött egy pillanatra,de a küszöbön megállt,mintha fülelne.. Hirtelen felkapta a fejét és megint eltűnt,de most hamarabb visszajött. Látszott az arcán,hogy valami baj van...
- Gyere Sophia,most azonnal el kell tűnnünk !-mondta. Bólintottam,felálltam,felöltöztem és már indulhattunk is. 
- Nem az ajtón fogunk menni..!-mondta Harry egy titokzatos mosollyal a szája szélén. Már kezdtem félni,hogy lemászunk a teraszon vagy valami ilyesmi,de végül csak kimentünk a teraszra és átmásztunk a mellettünk lévő lakásba,ahol épp nyitva volt az ablak. Szeretem az extrém dolgokat,de ezt azért nem gondoltam volna..
- Hát ez meleg helyzet volt..!-mondtam.
- Ez ?! Ez nem volt még semmi,ahhoz képest,ami...-magyarázta Harry,de abbahagyta,hogy miért arról fogalmam sem volt...
- Valahogy ki kell jutnunk innen,mert neked kórházban a helyed !-mondta idegesen.
- Nekem ?! Pff dehogyis !-legyintettem,de valójában minden levegővétel,minden lépés és minden mozdulat nagy fájdalmakkal járt..
- Akkor gyere menjünk !-intett Harry.
- Ááá!-kiáltottam.
- Pssszt ! Tudtam,hogy van valami bajod !-mondta,majd felkapott és elindultunk... Csendben kisétáltunk a folyosóra. Kicsit sem volt feltűnő,hogy egy elég magas srác egy átlag magas lányt cipel menyasszony fogásban..! A szívem a torkomban dobogott.. Éreztem,hogy Harrynek is elég gyorsan vert szíve.. 
Hát még mikor emberekkel is találkoztunk..! Szerencsére senki sem kérdezett tőlünk semmit,csak csendben elhaladtak mellettünk... Így aztán mi sikeresen leértünk a parkolóba. Beszálltunk a kocsiba és gyorsan elhajtottunk...
- Kik voltak ezek ?.kérdeztem.
- Neked mindegy, nem ?!-mordult fel Harry. Erre kicsit távolabb próbáltam tőle húzódni...
Harry csak az utat bámulta,én meg csendben voltam és próbáltam elfelejteni az elmúlt napok főbb eseményeit..

                                                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Leparkoltunk. Megérkeztünk..Valamiért,ha én a kórházra gondolok akkor egy csomó öregember jut eszembe,akik járókerettel sétafikálnak...
Amint végig mentünk a folyosókon,rögtön minden szempár ránk szegeződött.. Épp helyet kerestem a szememmel,amikor hirtelen kinyílt az ajtó és egy kedves arcú asszisztenslány állt előttünk..:
- Harry ?! Úristen,de régen láttalak már ! Sziaa !-mondta izgatottan.
- Mi az ? Hol a következő beteg ?-kérdezte egy hang a lány mögül.
- Itt van Harry !-válaszolta az asszisztens. 
- Ó Harry,gyere be !-mondta a hang. 
Persze bementem én is...
- Már régen voltál itt Harry..csak tán nem új rekord születik..De most mit csináltál halljuk...-magyarázta az orvos,de Harry félbeszakította.
- Nem..most én nem csináltam semmit..vagyis igen,de én már régebben..! Most ő a fontos..!-mondta Harry,majd arrébb állt. 
- Látom is a sebeket a karodon..! Na és az "ő a fontos" kire vonatkozott Harry ?-kérdezte az orvos.
- Rám..azt hiszem..!-léptem előre. 
- A nevem Sophia és tegnap óta nagyon fájnak ezen az oldalon a bordáim..-daráltam el. 
- Látszik is,hogy a tartásod féloldalas.. Na hát akkor gyere közelebb és nézzük meg a bordáidat..-Felhúztam a felsőmet.. De Harry nem akart eltávolodni tőlem és a felsőmet leste.
- Szép álom Harry..-mondtam.
- Segíthetek ?-kérdezte Harry.
- Igen,gyere ide !-mondta az orvos.
- Háát én nem látom elég jól azokat a bordákat..-vigyorgott Harry.
- Nem kell,szerintem így is jó lesz !-mondtam.
- Háát elég csúnya..de én most meg nem mondom,hogy eltört,megrepedt vagy csak zúzódott-e...-mondta az orvos.
Még nézegette egy kicsit,majd elküldött röntgenre. Úgyhogy szépen lassan kisétáltunk...
Ahogy haladtunk a röntgen felé,észrevettem,hogy 3 alak nagyon néz minket és szinte tudtam,hogy oda fognak jönni hozzánk vagy egyszerűen csak megszólítanak..:
- ..Harry ?!-szólította meg egy csaj.
- Jade..?!- -válaszolta Harry.
- Igen..ki ez ? Talán csak nem egy nyeremény..?
- Nem dehogyis ! Épp a röntgenre megyünk..na és te mit keresel itt ?-kérdezte Harry.
- Nem csak egyedül vagyok..Itt van Tom és Marc is !-mondta a lány. 
- Én sem..velem itt van Sophia ! Sophia,ő itt Jade..!-mutatott be Harry. Eddig még nem láttam ilyennek..
- Szia !-köszöntem mosolyogva.
- Hol szedted össze ezt a cukorbogyót,Harry ?! Hogy csináltad ? Lefizetted vagy ennyire...hülye ? Na had halljam ! Ha kell befogom a fülét vagy súgd meg nekem !-mondta durván Jade. 
- Jade..elég ! Ő..nem...-kezdte el mondani Harry.
- Ó szóval,ő nem tud rólad semmit ! Hát gratulálok nagyon kis cuki,ártatlan,aranyos,bájos a "barátnőd".. de azért majd mondj el neki mindent ! Azokat is amiket nekem is mondtál..! Vagy talán félsz ? Tudod Hazz nagyon megváltoztál..! Egyre gyengébb vagy..!-mondta Jade,majd közelebb lépett Harryhez és adott egy puszit az arcára. Harry hagyta,majd egyszerűen eltűnt,engem pedig ott hagyott ezzel a 3 tök ismeretlen alakkal..
- Mit is mondtál,hogy hívnak ?-kérdezte Jade.
- Sophia.-válaszoltam.
- Cuki kis név..na és hol találkoztál Harryvel ?-kíváncsiskodott Jade.
- Köszi. Véletlenül találkoztunk..-válaszoltam.
- Hát azt gondoltam.. De ide figyelj,menekülj és hagyd itt Harryt,amilyen gyorsan csak lehet ! Ne érdekeljen,hogy szereted őt vagy sem,csak fuss és felejtsd el őt örökre !
- Nem vagyok belé szerelmes !-tagadtam.
- Akkor meg mit kerestek együtt ?
- Nem tudom..-válaszoltam. Szerencsére visszajött Harry. 
- Sophia menünk kell..most !-mondta. 
Meg sem tudtam szólalni,mert elkapta a karom és húzott maga után. Annyira elragadta a hév,hogy meg sem állt a kocsiig... Beszálltunk és már rögtön beindította a motort. Pár percen belül már úton is voltunk...
- ... Harry ki volt ez a lány és mit akart ?-tudtam,hogy ezt nem kellett volna megkérdeznem,de égetett ez a kérdés..
- Jadere gondolsz ? Ő..senki..!-válaszolta határozottan.
- Mit jelent,amiket mondott.. Miket nem mondtál még el nekem ? Semmit sem tudok rólad és ez egyre jobban zavar ! Főleg,hogy az előbb Jade említett egy csomó dolgot..!!-mondtam higgadtan. Hirtelen Harry lefékezett. Odahajolt hozzám,egészen a fülemhez..
- Ne akard tudni..-suttogta.
- De engem érdekel !-vágtam rá. 
- Jobb ha nem tudod !-figyelmeztetett. Megvontam a vállam és arrébb húzódtam,mintha nem is érdekelne,pedig majd megölt a kíváncsiság..
- Vigyél haza !-mondtam. 
Újra felzúgott a motor... Így nagyon hamar haza értem. Nem beszélgettünk egyáltalán,mindketten az utat bámultuk. Mikor megérkeztünk én azonnal kiszálltam a kocsiból és a stúdió ajtaja felé,ami éppen kinyílt és apa lépett ki rajta. Tudtam,hogy nagyon le fog cseszni..
- Sophia hol voltál már megint ? Ki ez a.. ? És mit..? Na jó..akkor én most...vagy nem..Szia én..öm bent leszek !-mutogatott apa. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése